دکتر سروری مجد گفت: برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری رویداد ملی عصر امید و بیانیه تربیت اجتماعی سه رخداد مهم دانشگاه هستند که باید در اولویت فعالیت های مدیران دانشگاه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته شاهد سه اتفاق مهم در سطح کلان دانشگاه آزاد اسلامی بودیم، گفت: رونمایی از برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری رویداد ملی عصر امید و چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه اسلامی و تدوین بیانیه تربیت اجتماعی سه رویداد مهم دانشگاه بودند.
وی با تأکید بر اینکه برای هر کدام از این برنامه ها، جلسات متعدد با حضور کارشناسان و متخصصان امر صورت گرفته است، گفت: انتظار می رود که رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استانها تمام فعالیت و توجه خود را به این سه حوزه معطوف کنند.
دکتر سروری مجد خاطرنشان کرد: همگامی مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کنار رؤسای واحدها در زمینه تحقق اهداف برنامه تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری رویداد ملی عصر امید و بیانیه تربیت اجتماعی بسیار حائز اهمیت و ضروری است. مدیران روابط عمومی در انتقال مفاهیم به بدنه دانشگاه بسیار تأثیرگذار هستند.
وی با اشاره به بیانیه تربیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای تدوین این بیانیه تلاشها، زحمات و کارشناسی های فراوانی صورت گرفته است. در بحث تربیت اجتماعی باید تمام دانشگاه خصوصاً اساتید دخیل بوده و استانداردها رعایت شود. در واقع تربیت اجتماعی را از همه بخشهای دانشگاه مطالبه می کنیم.
رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: انتقال مفاهیم از سازمان مرکزی به واحدها برای رسیدن به یک درک مشترک و دقیق به عهده مدیران روابط عمومی است. اصل کار در تمام حوزه ها توسط واحدها انجام می شود و سازمان مرکزی تنها سیاستگذاری می کند.
دکتر سروری مجد با تأکید بر اهمیت انعکاس دیدگاه های دانشجویان به مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این امر بر عهده مدیران روابط عمومی است. همچنین دیدگاه های مجموعه دانشگاه از جمله اساتید، کارمندان و … باید از طریق مدیران روابط عمومی به مدیر دانشگاه انتقال یابد، چرا که اگر مدیریت نداند چه اتفاقی در بدنه در حال جریان است، نمی تواند با مسائل برخورد عالمانه و مدیریت حکیمانه داشته باشد.
وی افزود: همچنین اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات، افکار سنجی، انتقال انتظارات مدیریت کلان دانشگاه به خانواده دانشگاه از وظایف مدیران روابط عمومی است.